Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T08:02:04Z-
dc.date.available2017-02-02T08:02:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10910-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано місце і роль соціально-відповідального маркетингу, як прикладного інструменту реалізації стратегії відповідального розвитку компанії. Підкреслено необхідність побудови комплексу виробництва, просування і розподілу у спосіб та з метою виховання системи суспільних цінностей і поведінських установок, спрямованих на свідомі, обґрунтовані реальними потребами, відповідальні кроків у сфері споживання товарів і послуг.uk_UA
dc.publisherЭкономика Крыма. - Таврический национальный университет им. В.И. Вернадскогоuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаєминuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ НА РІВНІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМuk_UA
dc.title.alternativeSOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING AS A FORM SUSTAINABLE DEVELOPMENT CONCEPT IMPLEMENTATION AT THE LEVEL OF ENTERPRISE MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
econkr_2013_1_81 (1).pdf368.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.