Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.contributor.authorSabetska, T. I.-
dc.date.accessioned2017-02-02T08:11:48Z-
dc.date.available2017-02-02T08:11:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСабецька, Тетяна Ігорівна. Формування виробничої програми підприємства на основі маркетингових досліджень [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Сабецька Тетяна Ігорівна ; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2011. - 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10917-
dc.titleФормування виробничої програми підприємства на основі маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeFormation of an enterprise’ production programme on the basis of marketing researchuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref.pdf348.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.