Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T08:28:56Z-
dc.date.available2017-02-02T08:28:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКозин, Л. В. Шляхи реалізації принципів корпоративної соціальної відповідальності у маркетинговій стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Козин // Сталий розвиток економіки. –2011. – С. 247-250.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10922-
dc.description.abstractУ статті розглянуті підходи до розуміння місця корпоративної соціальної відповідальності у діяльності сучасного підприємства, а також шляхів її реалізації за допомогою використання інструментів маркетингової стратегії компаніїuk_UA
dc.publisherСТАЛИЙ РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ. - ПВНЗ УЕПВuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectтеорія «потрійного результату»uk_UA
dc.titleШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeWays of CSR strategy implementation into the marketing strategy of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.