Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T08:59:47Z-
dc.date.available2017-02-02T08:59:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКозин, Л. В. Формування ланцюгів постачання на засадах соціально відповідального маркетингу і сталого розвитку / Л. В. Козин // Технологічний аудит і резерви виробництва / Полтавська аграрна державна академія, ПП «Технологічний центр». – 2016. – №2/5 (28). - С.14-19.uk_UA
dc.identifier.issn2226-3780-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10926-
dc.description.abstractВизначено основну ціль формування ланцюгів постачання підприємства в контексті дотри­мання принципів сталого розвитку і соціально-відповідального маркетингу. Обґрунтовано роль партнерських взаємин компанії із контрагентами в системі ефективної ринкової діяльності. Запропоновано модель формування соціально-відповідальних ланцюгів постачання сучасного підприємства. Зроблено висновок про необхідність якомога ширшого залучення бізнес-партнерів до програм соціально-відповідального маркетингу компаніїuk_UA
dc.publisherТехнологический аудит и резервы производства. - Полтавська аграрна державна академія, ПП «Технологічний центр»uk_UA
dc.subjectланцюги постачанняuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectтранзакційні взаєминиuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.titleФормування ланцюгів постачання на засадах соціально-відповідального маркетингу і сталого розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeFormation of supply chains on the basis of socially responsible marketing and sustainable developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65824-136758-1-PB.pdf626.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.