Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-02T10:19:51Z-
dc.date.available2017-02-02T10:19:51Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Сутність дидактичної емоційної взаємодії «викладач-студент» / І. М. Зарішняк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.– Вінниця: Едельвейс і К, 2008. –Вип. 23. – С.52-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10938-
dc.description.abstractУ статті визначено дефініція "дидактичний емоційна взаємодія", "викладач-студент", розглянуті поняття "педагогічні відношення", "навчальне співробітництво", "педагогічне спілкування" і така його характеристика як діалогічність крізь призму навчального емоційного взаємодії "викладач-студент". В статье определена дефиниция "дидактическое эмоциональное взаимодействие", "преподаватель-студент", рассмотрены понятия "педагогические отношение", "учебное сотрудничество", "педагогическое общение" и такая его характеристика как диалогичность сквозь призму учебного эмоционального взаимодействия "преподаватель-студент"uk_UA
dc.publisherВінниця, Наукові запискиuk_UA
dc.subjectдидактична взаємодіяuk_UA
dc.subjectвикладач-студентuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпедагогічні стосункиuk_UA
dc.titleСутність дидактичної емоційної взаємодії " викладач-студент"uk_UA
dc.title.alternativeThe essence of the didactic emotional interaction "lecturer-student"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 1 февр. 2017 г., 09.09.pdf4.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.