Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-02T12:12:47Z-
dc.date.available2017-02-02T12:12:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗарішняк І. М. Із досвіду визначення рівнів та критеріїв навчальних компетенцій студентів / І. М. Зарішняк // Полікультурний слов’янський освітній простір: шляхи та форми інтеграції: матер. Між. наук.-пед. конгресу ІХ Слов’янські педагогічні читання / за ред. Л.М.Голубенко. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2010. – С.151-155uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10943-
dc.publisherОдеса, Полікультурний слов’янський освітній простір: шляхи та форми інтеграціїuk_UA
dc.subjectкомпетенція студентівuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectрівні компетенціїuk_UA
dc.subjectоцінювання знаньuk_UA
dc.titleІз досвіду визначення рівнів та критеріїв навчальних компетенцій студентівuk_UA
dc.title.alternativeFrom the experience of defining the levels and criteria of students' study competencesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 2 февр. 2017 г., 14.06.pdf5.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.