Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T13:49:12Z-
dc.date.available2017-02-02T13:49:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСабецька, Т. І. Діагностика основних проблем та перспектив застосування маркетингу на сучасних сільгоспмашинобудівних підприємствах України / Т. І. Сабецька // Інноваційна економіка. – 2012. – № 5. – С. 236-241.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10982-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню основних проблем та перспектив практичного використання маркетингових інструментів на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України. Досліджено найголовніші фактори, які перешкоджають застосуванню маркетингу на підприємствах галузі, та окреслено передумови впровадження маркетингових принципів у процеси виробничо-господарської діяльності господарюючих суб’єктівuk_UA
dc.publisherСМП "ТАЙП"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингові принципиuk_UA
dc.subjectсільгоспмашинобудівні підприємстваuk_UA
dc.titleДІАГНОСТИКА ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ ТА ПЕРСПЕКТИВ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНИХ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeDIAGNOSTICS OF THE MAIN PROBLEMS AND OUTLOOKS OF APPLICATION OF MARKETING AT MODERN AGRICULTURAL MACHINE BUILDING ENTERPRISES OF UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.