Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T13:58:55Z-
dc.date.available2017-02-02T13:58:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСабецька, Т. І. Товарно-ринкові стратегії в рамках формування виробничої програми підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Сабецька // Економічний простір. – 2012. – № 58. – С. 245-254.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10985-
dc.description.abstractСтаття висвітлює основні теоретико-методологічні аспекти вибору товарно-ринкової стратегії промислового підприємства в рамках розробки виробничої програми. Зокрема, подано єдину систему товарно-ринкових стратегій підприємства та запропоновано основні підходи до вибору ним стратегічних орієнтирів власної товарної політики.uk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварно-ринкова стратегіяuk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectформування виробничої програмиuk_UA
dc.titleТОВАРНО–РИНКОВІ СТРАТЕГІЇ В РАМКАХ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeOMMODITY–MARKET STRATEGY WITHIN THE FORMATION OF THE PRODUCTION PROGRAM OF THE ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.