Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T14:25:30Z-
dc.date.available2017-02-02T14:25:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСабецька, Т. І. Теоретичні аспекти визначення виробничо-маркетингового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Т. І. Сабецька // Економічний простір : зб. наук. праць. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2014. – № 85. – С. 174-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10991-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню теоретичних аспектів визначення категорії “виробничо-маркетинговий потенціал підприємства”. Зокрема автором ґрунтовно досліджена економічна сутність та здійснено узагальнення теоретичних підходів до трактування понять “потенціал”, “потенціал підприємства”, “виробничий потенціал”, “ринковий потенціал” та “маркетинговий потенціал”; обґрунтована необхідність використання та визначений економічний зміст категорії виробничо-маркетинговий потенціал підприємства особливо в контексті виробничого планування і стратегічного управління господарюючим суб’єктом. Окрім того подана графічна модель виробничо-маркетингового потенціалу підприємства, окреслені його “межі” й “точки дотику” з виробничим і маркетинговим (ринковим) потенціалами, а також розроблена структура схема виробничо-маркетингового потенціалу підприємства з виділенням виробничої та маркетингової складових.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectпотенціал підприємстваuk_UA
dc.subjectвиробничий потенціалuk_UA
dc.subjectринковий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectвиробничо-маркетинговий потенціал підприємстваuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ВИРОБНИЧО-МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL ASPECTS OF DETERMINATION OF PRODUCTION-MARKETING POTENTIAL OF AN ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.