Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T19:31:51Z-
dc.date.available2017-02-02T19:31:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Необхідність застосування маркетингових досліджень при формуванні виробничої програми промислового підприємства [Електронний ресурс] / Т.І. Сабецька // Ефективна економіка. - 2013. - №2uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11111-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття маркетингових досліджень в контексті планово-виробничої діяльності підприємства, визначено їх роль та місце в процесі розробки виробничої програми, а також окреслено основні історичні передумови впровадження маркетингових досліджень у практику господарювання вітчизняних підприємств.uk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectпланово-виробнича діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectформування виробничої програмиuk_UA
dc.titleНЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ФОРМУВАННІ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeNEUSSITY OF THE APPLICATION OF MARKETING RESEARCH BY THE FORMING OF PRODUCTION PROGRAM OF INDUSTRIAL ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.