Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T20:50:34Z-
dc.date.available2017-02-02T20:50:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Характеристика пошукових методів маркетингових досліджень як методологічної основи отримання маркетингової інформації / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 247: В 6 т. - Т. VI. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. - С. 1415-1422.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11156-
dc.description.abstractВ статті розглянуто суть та особливості основних методів отримання первинної та вторинної інформації про внутрішнє та зовнішнє середовище функціонування промислового підприємства як важливої передумови формування його виробничої програми, а також окреслено недоліки і переваги практичного застосування описаних методів.uk_UA
dc.publisherВидавництво "Наука і освіта"uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectметоди маркетингових дослідженьuk_UA
dc.subjectкількісні методиuk_UA
dc.subjectякісні методиuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectспостереженняuk_UA
dc.subjectекспериментuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ПОШУКОВИХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ОСНОВИ ОТРИМАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeFEATURE SEARCH METHODS OF MARKETING RESEARCH AS A METHODOLOGICAL BASIS FOR OBTAINING MARKETING INFORMATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.