Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T20:57:27Z-
dc.date.available2017-02-02T20:57:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Комплексний маркетинговий аналіз зовнішнього макросередовища сільгоспмашинобудівної галузі України / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 260: В 6 т. - Т. V. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 1183-1192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11158-
dc.description.abstractСтаття присвячена маркетинговому аналізу зовнішнього макроекономічного середовища підприємства. Зокрема, розроблена та проілюстрована на прикладі галузі сільськогосподарського машинобудування України комплексна модель маркетингового дослідження стану зовнішнього макросередовища та оцінки його впливу на виробничу діяльність підприємства.uk_UA
dc.publisherВидавництво "Наука і освіта"uk_UA
dc.subjectзовнішнє макросередовищеuk_UA
dc.subjectфактори макросередовищаuk_UA
dc.subjectкомплексна модель маркетингового аналізу стану зовнішнього середовищаuk_UA
dc.subject“ідеальний” та “поточний” профіль макросередовищаuk_UA
dc.subjectінтегральний показник стану зовнішнього макросередовищаuk_UA
dc.titleКОМПЛЕКСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИuk_UA
dc.title.alternativeCOMPREHENSIVE MARKETING ANALYSIS OF THE EXTERNAL MACRO ENVIRONMENT OF AGRICULTURAL MACHINERY INDUSTRY OF UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.