Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T21:57:43Z-
dc.date.available2017-02-02T21:57:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Сучасні світові тенденції розвитку маркетингу в умовах кризи / Т.І. Сабецька // Дні науки ІФІМ ТНЕУ / Матеріали звітної наук.-практ. конф. “Управління соціально-економічним розвитком в умовах глобалізації”, 25.03.2013 р. – Івано-Франківськ: ІФІМ ТНЕУ, 2013. – С. 33–38.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11168-
dc.publisherВидавчничий центр ІФІМ ТНЕУuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗИuk_UA
dc.title.alternativeMODERN WORLD TENDENCIES OF DEVELOPMENT OF MARKETING IN A CRISISuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.