Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11369
Назва: Trademarks Management: Struggle Against Parasitism
Автори: Stepanenko, Sergiy
Ключові слова: intellectual property
trade designations
commercial symbols
trademark
brand
unethical competition
ambush marketing
administrative and legal protection of intellectual property rights
Antimonopoly Committee of Ukraine
judicial protection of intellectual property rights
Дата публікації: 2014
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Stepanenko, S. Trademarks Management: Struggle Against Parasitism [Text] / Sergiy Stepanenko // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 1. - P. 80-93.
Короткий огляд (реферат): Essence and forms of ambush marketing as display of unethical competition and its effects on the authentic firm have been determined in the article. The author of the article has also defined directions of multipronged resistance to parasitism and has revealed its contents. Administrative-judicial and legal protection of trademark rights, which were outraged, have been proven in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11369
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№1) Березень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanenko, S..pdf163.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.