Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчишин, Ірина Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-02-03T13:50:43Z-
dc.date.available2017-02-03T13:50:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЮрчишин І. Я. Розвиток американської моделі соціальної відповідальності бізнесу / Сабецька Т. І., Григорів С. Ф., Юрчишин І. Я. // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка [Електронний ресурс]. – 2016. – Том 21. Вип. 3. – С. 81–85uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11429-
dc.description.abstractДосліджено передумови зародження й становлення американської моделі соціальної відповідальності бізнесу з урахуванням її національних та культурних особливостей,а також специфіки економічного та соціального середовища функціонування американського бізнесу. Розглянуто основні відмінності американської моделі СВБ від інших моделей та подано приклади успішної соціально відповідальної діяльності економічних суб'єктів у США. Проаналізована можливість використання окремих елементів американської моделі СВБ в українській практиці корпоративної соціальної відповідальності.uk_UA
dc.publisherВісник Одеського національного університету. Серія: Економікаuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectсоціальні ініціативиuk_UA
dc.subjectмоделі соціальної відповідальності бізнесуuk_UA
dc.subjectамериканська модель СВБuk_UA
dc.subjectєвропейська модель СВБuk_UA
dc.titleРозвиток американської моделі соціальної відповідальності бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeAmerican Model Development of Social Business Responsibilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том_21_Випуск 3.pdf5.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.