Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-03T16:56:15Z-
dc.date.available2017-02-03T16:56:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Теоретичні засади визначення і структурування виробничо-маркетингового потенціалу підприємства / Т.І. Сабецька // Зовнішні та внутрішні фактори впливу на формування та розвиток економічної системи : збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів, молодих учених (м. Київ, 22-23 серпня 2014 р.). – К. : Аналітичний центр “Нова економіка”, 2014. – 116 с. – С. 84–87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11501-
dc.publisherАналітичний центр "Нова економіка"uk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ І СТРУКТУРУВАННЯ ВИРОБНИЧО-МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeTHEORETICAL FOUNDATIONS DEFINITIONS AND STRUCTURING PRODUCTION-MARKETING POTENTIAL ENTERPRISEuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.