Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-03T19:56:06Z-
dc.date.available2017-02-03T19:56:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Оцінка ефективності маркетингової діяльності сільгоспмашинобудівних підприємств / Т.І. Сабецька // Інноваційно-орієнтовані засади максимального використання потенціальних можливостей виробництва в умовах євроінтеграції : мате-ріали наук.-практ. Інтернет-конф. (Тернопіль, 14-15 жовтня 2010 р.). – Тернопіль: Крок, 2010. –С. 172–174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11522-
dc.publisherВидавництво "КРОК"uk_UA
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬГОСПМАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeEVALUATION OF MARKETING OF ENTERPRISES SILHOSPMASHYNOBUDIVNYHuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.