Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаран, Ростислав Ярославович-
dc.contributor.authorРоманчукевич, Мар'яна Йосипівна-
dc.date.accessioned2017-02-04T10:45:32Z-
dc.date.available2017-02-04T10:45:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБаран Р.Я. Романчукевич М.Й. Оцінка ефективності використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності туристичних підприємств // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. – 2016.– Випуск 1(47). Том 1. – С. 170-176.uk_UA
dc.identifier.issn2409-6857-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11562-
dc.description.abstractВдосконалено методику оцінки ефективності використання веб-сайту туристичних підприємств, яка дозволяє підвищити їх прибутковість з використанням сучасних інструментів Інтернет-маркетингу. Вдосконалено методику підвищення ефективності просування туристичного продукту через Інтернет, яка містить десять параметрів і дозволяє порівнювати сайти туристичних компаній в кількісному вимірі. Показано, що підвищення ефективності просування турпродукту в Інтернеті є важливим чинником підвищення його конкурентоспроможності.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectinternet-based technologyuk_UA
dc.subjectweb siteuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativePERFORMANCE EVALUATION OF INTERNET-BASED TECHNOLOGY IN MARKETING EFFORTS OF ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47(1)-170-176.pdf717.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.