Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанишин, Лілія Стефанівна-
dc.date.accessioned2017-02-05T10:11:47Z-
dc.date.available2017-02-05T10:11:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11711-
dc.description.abstractУ роботі визначенні методичні та практичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності СЗГ як передумови їх стратегічного розвитку на зовнішньому ринку і на регіональному рівні . Представлена систематизація методів формування конкурентних стратегій підприємства на сучасному ринку, виділені критерії та показники конкурентоспроможності підприємства і товару на конкурентному ринку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherMateriály IX mezinárodni vĕdecko-praktická conference. – Díl 12. Ekonomické vĕdy.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesdil 12;75-80-
dc.subjectстратегії підприємстваuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.titleМетодичні підходи до визначення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.