Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій Павлович-
dc.contributor.authorШульгат, Ніна Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-03-14T12:45:57Z-
dc.date.available2016-03-14T12:45:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКолесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1174-
dc.description.abstractОхарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринкуuk_UA
dc.subjectнейромакетингuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.subjectаромамаркетингuk_UA
dc.titleНейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуuk_UA
dc.title.alternativeNeuromarketing: brand new tools identificationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нейромаркетинг новітні інструменти.pdf202.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.