Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрушків, Роман Юрійович-
dc.date.accessioned2017-02-05T16:16:30Z-
dc.date.available2017-02-05T16:16:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11766-
dc.description.abstractУ системі маркетингової інформації циркулюють значні обсяги різноманітної інформації але мета існування системи маркетингової інформації - надання маркетологам тільки необхідної інформації - мінімальної, але достатньої для прийняття рішень. В системі маркетингової інформації забезпечується обробка і фільтрація інформації, вибір необхідних показників і варіантів розрахунків; при використанні систем підтримки прийняття рішень можна отримати і обґрунтувати альтернативні варіанти. Одночасно можна використовувати базу даних для деталізації окремих розрахунків, для зміни вхідних даних або методів вирішення завдань.uk_UA
dc.publisherТеоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки Україниuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингова інформація, маркетингова діяльність, інформаційна система, інформаційна логістика, маркетингова логістикаuk_UA
dc.titleСистема маркетингової інформації як основа вдосконалення маркетингової діяльності на підприємствахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрушків.docx393.85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.