Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлексеєнко Людмила Михайлівна, Alekseyenko Lyudmyla Mykhaylivna-
dc.contributor.authorСтецько Микола Васильович, Stezko Mukola-
dc.contributor.authorРадова Наталя Володимирівна, Radova Natalja-
dc.date.accessioned2017-02-05T21:33:28Z-
dc.date.available2017-02-05T21:33:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАлексеєнко Л. М. Впровадження технологій фінансового маркетингу у процесі відбору інвестиційних проектів для інституційних інвесторів / Л. М. Алексеєнко, М. В. Стецько, Н. В. Радова // Наукові записки. Серія „Економіка” зб. наук. праць / Національний ун-т „Острозька академія”. – Острог, 2012. – Вип. 19. – С. 291–294.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11809-
dc.description.abstractУ статті «Впровадження технологій фінансового маркетингу у процесі відбору інвестиційних проектів для інституційних інвесторів» досліджено теоретико-сутнісні засади розвитку інституційних інвесторів в умовах формування нового економічного порядку. Виявлено закономірності і протиріччя, що характеризують сучасний стан та особливості діяльності інституційних інвесторів в Україні і можливості фінансового маркетингу щодо розробки сучасних методик, що базуються на модельних конструкціях, проектуванні каналів розподілу, формуванні цінової політики й вивченні поводження інвесторів. Сформульовано рекомендації щодо перспектив розвитку діяльності інституційних інвесторів на ринку фінансових послуг в умовах сек’юритизації та використання фінансової інженерії для мінімізації фінансових ризиків.uk_UA
dc.publisherВидавництво Національного ун-ту «Острозька академія»uk_UA
dc.subjectфінансовий маркетингuk_UA
dc.subjectінституційний інвесторuk_UA
dc.subjectринок фінансових послугuk_UA
dc.subjectуправління активамиuk_UA
dc.subjectінститут спільного інвестуванняuk_UA
dc.subjectнедержавний пенсійний фондuk_UA
dc.titleВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ФІНАНСОВОГО МАРКЕТИНГУ У ПРОЦЕС ВІДБОРУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ.uk_UA
dc.title.alternativeINTRODUCTION OF TECHNOLOGIES OF FINANCIAL MARKETING IS IN PROCESS OF SELECTION OF INVESTMENT PROJECTS FOR INSTITUTIONAL INVESTMENTS.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз динаміки фінансових інновацій у процесі.PDF153.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.