Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Мирославівна-
dc.date.accessioned2017-02-06T12:08:04Z-
dc.date.available2017-02-06T12:08:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11903-
dc.description.abstractThe article focuses on specific nature of marketing in the sphere of tourism under the conditions of complicated business environment caused by external social and economic factors as well as by uncontrolled natural and climate conditions that might influence the «experience economy». The article emphasizes the necessity to adopt the concept of «total marketing» in the activities of the enterprises engaged in travel industry.uk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В.І.Вернадськогоuk_UA
dc.subjecttourism, «experience economy», total marketing, strategyuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу туристичних послуг в сучасних умовах глобалізації світового туристичного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
086bil (1).pdf279.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.