Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринчуцький, В. І.-
dc.contributor.authorСабецька, Т. І.-
dc.date.accessioned2017-02-06T13:47:04Z-
dc.date.available2017-02-06T13:47:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГринчуцький В. І., Сабецька Т. І. Формування виробничої програми підприємства: маркетинговий аспект : монографія / Валерій Іванович Гринчуцький, Тетяна Ігорівна Сабецька. — Тернопіль, 2014. — 225 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11978-
dc.description.abstractВ монографії розглянуто проблему планування виробничої програми промислового підприємства на основі маркетингових досліджень. Досліджено стан виробничого планування та практичного використання маркетингових інструментів сільгоспмашинобудівними підприємствами України. Запропоновано алгоритм проведення комплексного маркетингового аналізу зовнішнього макросередовища в процесі виробничого планування для підприємств сільгоспмашинобудівної галузі. Розроблено модель визначення оптимальної зони альтернатив для вибору планового обсягу продукції підприємства в рамках формування ним виробничої програми.uk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectвиробниче плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectкомплексний маркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectмакросередовищеuk_UA
dc.titleФормування виробничої програми підприємства: маркетинговий аспектuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Гринчуцький, Сабецька.pdf2.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.