Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2001Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України)Гавришко, Наталія Василівна; Havryshko, Nataliya Vasylivna
2016Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
2015Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльностіШтефан, Богдан Миколайович; Stefan, В. М.
2001Аналіз формування та виконання виробничої програми в умовах ринкових відносин (на прикладі швейних підприємств Західного регіону України)Карапетян, Едуард Томікович; Karapetyan, E. T.
2007Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствахБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetyana Mykhaylivna
1998Ефективність використання основних виробничих фондів вантажних автотранспортних підприємств в умовах трансформації суспільно-економічних відносинВашків, Олександр Павлович; Vashkiv, Oleksandr Pavlovych
2018Інтегровані маркетингові комунікації підприємств виробників спортивних товарівЦетнар, Лариса Олегівна; Tsetnar, L. O.
2019Екологічний брендинг меблевих підприємств УкраїниБлажей, Ірина Олегівна; Blazhey, I. O.