Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВівчар, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-03-20T11:12:28Z-
dc.date.available2016-03-20T11:12:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВівчар О. І. Особливості інноваційного маркетингу в Україні / О. І. Вівчар // Вісник Дніпропетровського університету. – Науковий журнал № 10/1. Том 19. – Дніпропетровськ, 2011 – С. 185–190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1237-
dc.description.abstractРозглянуто концептуальні засади інноваційного маркетингу. Проведено дослідження специфіки та особливостей функціонування інноваційного маркетингу, що являється одиним з найважливіших напрямків на шляху подолання багатьох деструктивних явищ в економіці, прискореного інноваційного розвитку виробничих процесів.uk_UA
dc.subjectноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectінноваційні розробкиuk_UA
dc.titleОсобливості інноваційного маркетингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf219.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.