Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, Петро Петрович-
dc.contributor.authorЦетнар, Лариса Олегівна-
dc.date.accessioned2017-02-09T16:38:33Z-
dc.date.available2017-02-09T16:38:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМикитюк, П. П. Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів у контексті професіоналізації сучасного спорту [Електронний ресурс] / П. П. Микитюк, Л. О. Цетнар // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 13. – С. 334–338.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12472-
dc.description.abstractУ статті розкрито ринковий потенціал зимових олімпійських видів спорту на регіональному рівні в Україні, а також тенденції та перспективи розвитку олімпійського спорту на сучасному етапі. Досліджено потенційну участь України в Олімпійських та Паралімпійських іграх 2022 р. та розглянуто аналіз попередніх підрахунків статей витрат, який показав, що проведення Олімпійських ігор вимагає не тільки широких багатомільярдних інвестицій, але й ретельного планування і підготовки в різних областях.uk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectринковий потенціалuk_UA
dc.subjectолімпійський спортuk_UA
dc.subjectолімпійський рухuk_UA
dc.subjectОлімпійські ігриuk_UA
dc.subjectЛьвів-2022uk_UA
dc.subjectспортсменuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.titleМаркетингова оцінка ринку спортивних товарів у контексті професіоналізації сучасного спортуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing assessment sporting goods market in the modern sports professionalisationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykytyk_PP_Tsetnar_LO_Marketyngova_2016_67(3).pdf281.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.