Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь-
dc.date.accessioned2017-02-10T13:24:56Z-
dc.date.available2017-02-10T13:24:56Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТкачук В. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу / В. Ткачук // Світ фінансів. – 2006. – № 1. – С. 139-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12608-
dc.description.abstractПроаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і на цій основі запропоновано авторське його визначенняuk_UA
dc.publisherТернопільськийдержавний економічнийуніверситетuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectпоняття маркетингуuk_UA
dc.titleОсновні підходи до визначення сутності банківського маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeThe main аpproaches to the еssence of the Banking Marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.