Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-11T18:28:44Z-
dc.date.available2017-02-11T18:28:44Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12664-
dc.description.abstractВ статті розглянуто оптимізаційну модель планування асортименту продукції швейного підприємства в умовах ринку. визначено методику формування оптимального асортименту продукції підприємства і пошиття фірмою високоякісного, конкурентоспроможного одягу, який має оптимальну структуру асортименту і набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі і споживання.uk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Оптимізаційна модель планування асортименту продукції на підприємстві в умовах ринку [Текст] / Е.Т. Карапетян // Наука молода. Збірник наукових праць ради молодих вчених. – Тернопіль: ТАНГ, 2003. – С. 41-43uk_UA
dc.subjectоптимізаційна модельuk_UA
dc.subjectклнкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectшвейне підприємствоuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectодягuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectфірмаuk_UA
dc.titleОптимізаційна модель планування асортименту продукції на підприємстві в умовах ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.