Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОчеретяний, Володимир Васильвич-
dc.date.accessioned2017-02-12T18:22:32Z-
dc.date.available2017-02-12T18:22:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОчеретяний В.В. Особливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху. / В.В. Очеретяний // Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України : [монографія] / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – С. – 107-113.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12686-
dc.descriptionСтаттяuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з вадами слуху у вищих навчальних закладах ІV рівнів акредитації. У статті досліджено проблеми навчання студентів з вадами слуху у ВНЗ; виділено передумови підвищення освітнього рівня осіб цієї категорії; представлено загальну характеристику та розкрито специфіку процесу навчання глухих студентів та студентів зі зниженим слухом.; теоретично обґрунтовано і визначено організаційно-педагогічні умови, що забезпечують підвищення ефективності навчання юнаків і дівчат з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах. To research training for those with hearing disabilities in higher education accreditation levels. This paper investigates the problem of teaching students with hearing impairments in high school; allocated premise of raising the educational level of this category; presents general characteristics and revealed specifics of deaf education students and students with reduced hearing.; theoretically grounded and defined pedagogical conditions that increase the effectiveness of teaching young people with hearing impairment in higher education. Статья посвящена исследованию процесса обучения лиц с недостатками слуха в высших учебных заведениях IV уровней аккредитации. В статье исследованы проблемы обучения студентов с нарушениями слуха в вузе; выделено предпосылки повышения образовательного уровня лиц этой категории; представлена общая характеристика и раскрыта специфика процесса обучения глухих студентов и студентов с пониженным слухом.; теоретически обосновано и определены организационно-педагогические условия, обеспечивающие повышение эффективности обучения юношей и девушек с нарушениями слуха в высших учебных заведениях.uk_UA
dc.publisherТОВ Ніланд ЛТДuk_UA
dc.subjectвищі навчальні заклади ІV рівнів акредитації, глухі студенти, особи з порушеннями слуху, психолого-педагогічний супровід, студенти зі зниженим слухомuk_UA
dc.subjecthigher education accreditation levels, deaf students, people with hearing impairments, psychological and pedagogical assistance for students with reduced hearinguk_UA
dc.subjectвузы IV уровней аккредитации, глухие студенты, лица с нарушениями слуха, психолого-педагогическое сопровождение, студенты с пониженным слухомuk_UA
dc.titleОсобливості викладання курсу історії України студентам з порушенням слуху.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монограф 2015.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.