Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуц, Людмила Леонтіївна-
dc.date.accessioned2017-02-13T12:37:51Z-
dc.date.available2017-02-13T12:37:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКуц, Л. Л. Роль ділової репутації у забезпеченні стратегічної стійкості підприємства / Л. Л. Куц // Економіка: проблеми теорії і практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – Вип. 255. – Т. I. – С. 282 – 286.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12718-
dc.description.abstractПроведено систематизацію ефектів впливу ділової репутації підприємства на його стратегічну стійкістьuk_UA
dc.publisherДніпропетровськ: ДНУuk_UA
dc.subjectділова репутаціяuk_UA
dc.subjectстратегічна стійкість підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectнематеріальний активuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.titleРоль ділової репутації у забезпеченні стратегічної стійкості підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe role of reputation in providing strategic stability of enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ділова_репутація.PDF335.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.