Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДідух, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorDiduh, O. S.-
dc.date.accessioned2016-03-22T11:57:44Z-
dc.date.available2016-03-22T11:57:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДідух, О. С. Підвищення конкурентоспроможності товарів на зарубіжних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Оксана Степанівна Дідух ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 119 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1274-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності та основні методи підвищення конкурентоспроможності товару на зарубіжних ринках. Проаналізовані основні засади діяльності та конкурентоздатність продукції на ринку досліджуваного підприємства. Розроблено рекомендації для підвищення конкурентоспроможності продукції корпорації «Енергоресурс-інвест» як на внутрішньому, так і на зарубіжному ринках.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність, товар, ринок, підприємствоuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності товарів на зарубіжних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeImproving the competitiveness of products in foreign marketsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diduh O.S., MUNm-51.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.