Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрабар, Назар Данилович-
dc.contributor.authorGrabar, N. D.-
dc.date.accessioned2016-03-22T12:04:34Z-
dc.date.available2016-03-22T12:04:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрабар, Н. Д. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Назар Данилович Грабар ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 123 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1275-
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectмаркетинг, підприємство, стратегія, оцінка діяльності, напрямки удосконаленняuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing of the companyuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabar N.D., MUNm-51.pdf878.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.