Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМукомела, Уляна Ігорівна-
dc.contributor.authorMukomela, U. I.-
dc.date.accessioned2016-03-22T12:27:08Z-
dc.date.available2016-03-22T12:27:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМукомела У. І. Система стимулювання збуту в діяльності підприємства на зовнішньому ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Уляна Ігорівна Мукомела ; наук. керівник к.е.н. О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 115 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1277-
dc.description.abstractРозробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання збуту в діяльності підприємств на зовнішньому ринку.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectстимулювання збуту, зовнішній ринок, продукція, торгівельна мережа, споживачuk_UA
dc.titleСистема стимулювання збуту в діяльності підприємства на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeThe system of sales promotion in the enterprise on the international marketuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mukomela U.I. MUNm-51.pdf926.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.