Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгороднік, Артем Леонідович-
dc.contributor.authorOgorodnik, A. L.-
dc.date.accessioned2016-03-22T12:48:13Z-
dc.date.available2016-03-22T12:48:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОгороднік А. Л. Маркетингова стратегія транснаціональної компанії : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Артем Леонідович Огороднік ; наук. керівник ст. викладач Д. В. Гаргула. – Тернопіль, 2012. – 148 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1280-
dc.description.abstractПοшук шляхів реалізація маркетингοвοї стратегії кοмпанії на міжнарοднοму ринку та її адаптації в умοвах рοзвитку ринкοвοї екοнοміки.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія, транснаціональна компанія, підприємство, міжнародний ринок, господарська діяльністьuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія транснаціональної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy transnational companyuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ogorodnik A.L., MUNzm-51.pdf1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.