Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчишин, Юрій Зіновійович-
dc.contributor.authorPanchyshyn, J. Z.-
dc.date.accessioned2016-03-22T12:56:10Z-
dc.date.available2016-03-22T12:56:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПанчишин Ю. З. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності глобальних мережевих компаній : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – міжнародний маркетинг / Юрій Зіновійович Пванчишин ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 131 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1281-
dc.description.abstractАналіз та розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових методів та інструментів забезпечення конкурентоспроможності мережевих торгових підприємств на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “Метро Кеш енд Кері Україна”.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємства, маркетингова діяльність, торговельне підприємство, концепція холістичного маркетингуuk_UA
dc.titleМаркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності глобальних мережевих компанійuk_UA
dc.title.alternativeMarketing methods to ensure global competitiveness network companiesuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchyshyn J.Z., MUNzm-51.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.