Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурса, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2017-02-14T09:55:49Z-
dc.date.available2017-02-14T09:55:49Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.citationФурса, Т. П. Специфічні особливості процесу взаємодії підприємств і банківських установ / Т. П. Фурса // Інвестиції : практика та досвід. – 2014. – № 24. – С. 47-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12831-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи взаємодії підприємств і банківських установ. Прове¬дено аналіз наукових праць, присвячених специфічним аспектам процесу взаємодії підприємств І банківських установ, що дозволить забезпечити посилення впливу інформацій¬них технологій на способи і форми взаємодії банківських установ і підприємств. Уточнено суть поняття "взаємодія " та визначено чинники, які впливають на розвиток систе¬ми взаємодії підприємств і банківських установ. Проаналізовано вплив суб’єктивного чинника на взаємодію банківських установ І підприємств. У зв'язку з цим обгрунтовано необхідність у спільній роботі з стратегічного планування (проектний підхід), запропоновані, нові форми взає¬модії (придбання або управління акціями підприємств, організація роботи за принципом хол¬дингу, формування замкнутого циклу підприємств). Досліджено організаційно-економічний аспект взаємодії підприємств і банківських установ, що дозволяє вирішити проблему с труктуризаці ї економічних зв 'язків між суб'єктами взаємодії, що включає обмін фінансовими і інформаційними ресурсами, і його оптимізацію. The article deals with the theoretical foundations of interaction between enterprises and banks. The analysis of scientific papers on specific aspects of the interaction between companies and banking institutions that will ensure the growing influence ofinformation technology on the ways and forms of cooperation between banks and enterprises. The essence of the concept of "interaction "and identifies factors that influence the development of the system of interaction between enterprises and banks. The influence of subjective factors in the interaction of banks and businesses. In this regard, the necessity of working together in strategic planning (project approach) proposed new forms of interaction for purchase shares of enterprises management, organization of work on the principle of holding companies forming closed loop). Organizational-economic aspect of interaction between enterprises and banks, which solves the problem of structuring economic relations between the subjects of interaction, including the exchange of financial and information resources, and its optimization.uk_UA
dc.publisherІнвестиції: практика то досвід, - Чорноморський державний університет імені Петра Могилиuk_UA
dc.subjectвзаємодія підприємств і банківських установuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectбанківські установиuk_UA
dc.subjectфінансові відносиниuk_UA
dc.titleСПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ І БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВuk_UA
dc.title.alternativeSPECIFIC FEATURES OF THE INTERACTION BETWEEN COMPANIES AND BANKING INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.