Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩур, Богдан Володимирович-
dc.contributor.authorSchur, B. V.-
dc.date.accessioned2016-03-22T13:07:50Z-
dc.date.available2016-03-22T13:07:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЩур Б. В. Організація зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Богдан Володимирович Щур ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 127 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1284-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні засади дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках Здійснено оцінку поточної практики дослідження споживачів на зарубіжних ринках. Запропоновано вдосконалення дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках через адаптацію діяльності відділу маркетингу підприємства до здійснення дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках. Обґрунтовано напрями посилення корпоративного сайту підприємства як інструменту маркетингових досліджень споживачів на зарубіжних ринках. Розроблено проект дослідження поведінки споживачів на зарубіжних ринках.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectповедінка споживача, зарубіжний ринок, діяльність підприємства, корпоративний сайтuk_UA
dc.titleОрганізація зовнішньоекономічної діяльності на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of foreign economic activity of the enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Schur B.V. MUNzm-51.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.