Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorReznik, Nadia-
dc.date.accessioned2017-02-14T11:54:56Z-
dc.date.available2017-02-14T11:54:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationReznik, N. Social Responsibility of Business: the Nature and Theoretical Aspects [Text] / Nadia Reznik // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - P. 291-298.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12862-
dc.description.abstractThe basic elements of mechanism of social responsibility of business are investigated in the article. The scientific approaches concerning determination of essence of the category «social responsibility of business» are generalized and offered its interpretation as author sees it. Basic stimuli that will assist the social orientation of entrepreneurial activity are defined. The main directions that will lead to more efficient mechanism of social responsibility of business are proposed.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectAICuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.titleSocial Responsibility of Business: the Nature and Theoretical Aspectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reznik N..pdf129.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.