Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12866
Назва: Targeting as One of the Types of Strategic Advertisement
Автори: Karas, Olena
Ключові слова: targeting
advertisement
segmentation
marketing
target market
Дата публікації: 2014
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Karas, O. Targeting as One of the Types of Strategic Advertisement [Text] / Olena Karas // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - P. 318-326.
Короткий огляд (реферат): The conception of targeting is opened in the article. The tasks which resolve by targeting are characterized. The using of targeting as one of Internet advertising method is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12866
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karas O..pdf150.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.