Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKaras, Olena-
dc.date.accessioned2017-02-14T12:07:42Z-
dc.date.available2017-02-14T12:07:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKaras, O. Targeting as One of the Types of Strategic Advertisement [Text] / Olena Karas // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - P. 318-326.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12866-
dc.description.abstractThe conception of targeting is opened in the article. The tasks which resolve by targeting are characterized. The using of targeting as one of Internet advertising method is proposed.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjecttargetinguk_UA
dc.subjectadvertisementuk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttarget marketuk_UA
dc.titleTargeting as One of the Types of Strategic Advertisementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karas O..pdf150.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.