Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.contributor.authorСохацький, Олександер Юрійович-
dc.date.accessioned2017-02-15T10:06:29Z-
dc.date.available2017-02-15T10:06:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12933-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність використання маркетингу в спорті в цілому і олімпійському русі, зокрема; охарактеризовано основні елементи олімпійського маркетингу та ряд маркетингових програм МОК; окреслено ряд проблем, пов’язаних з комерціалізацією спорту та шляхи їх вирішення.uk_UA
dc.subjectспортивний маркетингuk_UA
dc.subjectолімпійський маркетингuk_UA
dc.subjectелементи олімпійського маркетингуuk_UA
dc.subjectспортивні товариuk_UA
dc.subjectпрограми МОКuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЛІМПІЙСЬКОГО МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичнi_засади_олiмпiйс_кого_маркетингу.pdf255.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.