Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександра Семенівна-
dc.contributor.authorЛагоцька, Наталія Зіновіївна-
dc.date.accessioned2017-02-15T10:16:02Z-
dc.date.available2017-02-15T10:16:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12936-
dc.description.abstractВизначено об’єкт, предмет та завдання маркетингового аналізу товарної політики. Розкрито зміст та ідентифіковано ключові методи маркетингового аналізу структурних елементів товару.uk_UA
dc.publisherІнноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. – 2012. – № 1 (27).– С. 213-218.uk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectпозиціонування брендаuk_UA
dc.subjectкапітал брендаuk_UA
dc.subjectжиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.titleСутність маркетингового аналізу товарної політикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анал_з товарної пол_тики.pdf233.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.