Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12943
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Служинська, Леся Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-15T10:27:19Z | - |
dc.date.available | 2017-02-15T10:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2016-06 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12943 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі фахової підготовки майбутніх фахівців економічної галузі. Наведено міжпредметні зв’язки в процесі вивчення німецької мови у вищому економічному навчальному закладі, а також з’ясовано особливості фахової підготовки майбутніх менеджерів-економістів. Вивчаючи фахові дисципліни, менеджер-економіст тим самим створює самого себе як особистість, тому що сучасний стан освіти вимагає від майбутнього фахівця економічної галузі постійного оновлення знань, уміння навчатися протягом усього життя. Формування ринкових відносин, становлення в Україні демократичної держави зумовлюють зміну цільових настанов професійної освіти. Освіта та професійна підготовка є фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | науковий журнал "Молодий вчений" №7 (34) липень, 2016. с. 452-456 | uk_UA |
dc.subject | менеджер-економіст | uk_UA |
dc.subject | міжпредметні звязки | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У ВИЩОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ | uk_UA |
dc.title.alternative | INTERDISCIPLINARY COMMUNICATION IN THE PROCESS OF LEARNING GERMAN LANGUAGE IN HIGHER ECONOMIC EDUCATION | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sluzhynska_kafnim.PDF | Стаття присвячена проблемі фахової підготовки майбутніх фахівців економічної галузі. Наведено міжпредметні зв’язки в процесі вивчення німецької мови у вищому економічному навчальному закладі, а також з’ясовано особливості фахової підготовки майбутніх менеджерів-економістів. Вивчаючи фахові дисципліни, менеджер-економіст тим самим створює самого себе як особистість, тому що сучасний стан освіти вимагає від майбутнього фахівця економічної галузі постійного оновлення знань, уміння навчатися протягом усього життя. Формування ринкових відносин, становлення в Україні демократичної держави зумовлюють зміну цільових настанов професійної освіти. Освіта та професійна підготовка є фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства. | 241.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.