Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, Лариса Григорівна-
dc.contributor.authorСидорук, Світлана Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T11:53:39Z-
dc.date.available2017-02-15T11:53:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМовчан Л.Г. Реалізація контекстно-мовного інтегрованого підходу до навчання математики іноземних студентів / Л. Г. Мовчан // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – К. : Гнозис, 2013. – Додаток 1 до Випуску 31. – Том ІХ (51). – С. 375-382uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12969-
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні умови реалізації контекстно-мовного інтегрованого навчання у викладанні математики українською мовою як іноземною для студентів-іноземців. Визначено шляхи оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів. В статье рассматриваются педагогические условия реализации контекстно-языкового интегрированного обучения в преподавании математики на украинском языке как иностранном для студентов-иностранцев. Определены пути оптимизации формирования иноязычной коммуникативной компетентности иностранных студентов. The article considers pedagogical conditions of context and language integrated learning in teaching foreign students maths by means of Ukrainian as a foreign language. The ways of improving communicative competence in a foreign language are defined.uk_UA
dc.publisherГуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди"uk_UA
dc.subjectконтекстно-мовне інтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.titleРеалізація контекстно-мовного інтегрованого підходу до навчання математики іноземних студентівuk_UA
dc.title.alternativeRealization of context and language integrated approach to teaching maths to foreign studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 15 февр. 2017 г., 12.53.pdf5.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.