Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарась, Елена-
dc.date.accessioned2017-02-15T13:58:50Z-
dc.date.available2017-02-15T13:58:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКарась, Е. Таргетинг – один из видов стратегической рекламы [Текст] / Елена Карась // Журнал европейской экономики. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 347-356.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13018-
dc.description.abstractРаскрыто понятие таргетинга. Охарактеризован круг задач, решаемых таргетингом. Предложено применение таргетинга как одного из средств Интернет-рекламы.uk_UA
dc.publisherТНЭУuk_UA
dc.subjectтаргетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсегментацияuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцелевой рынокuk_UA
dc.titleТаргетинг – один из видов стратегической рекламыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась Е..pdf225.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.