Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав Богданович-
dc.contributor.authorГаргула, Денис Васильвич-
dc.date.accessioned2017-02-15T14:24:20Z-
dc.date.available2017-02-15T14:24:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОкрепкий, Р. Методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайту / Ростислав Окрепкий, Денис Гаргула // Економічний аналіз : зб. наук. праць каф. екон. аналізу Терноп. нац. екон. ун-ту.– Тернопіль, 2010.– Вип. 5.– С. 145-149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13031-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний досвід використання інтернету як якісно нового засобу поширення рекламної інформації. Запропоновано методику виявлення впливу рекламних акцій на структуру аудиторії веб-сайту. Розроблено схему формування і зміни аудиторії сайту під впливом реклами та інших факторів, яка дозволить робити важливі висновки при плануванні мережевої рекламної кампанії і аналізі її результатів.uk_UA
dc.publisherЕкономічний аналізuk_UA
dc.subjectмережева рекламаuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectаудиторія веб-сайтуuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної кампанії на структуру аудиторії веб-сайтуuk_UA
dc.title.alternativeMethodical aspects of exposure of influence of network publicity campaign on the structure of audience of web-siteuk_UA
dc.title.alternativeМетодические аспекты выявления влияния сетевой рекламной кампании на структуру аудитории веб-сайтаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні аспекти виявлення впливу мережевої рекламної_2010.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.