Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-15T16:09:47Z-
dc.date.available2017-02-15T16:09:47Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13035-
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Аналіз організації збутової мережі конкурентів і засобів стимулювання реалізації, які використовуються [Текст] / Е.Т. Карапетян // Трансформація курсу «Економічний аналіз діяльності підприємства». Тези доповідей Міжн. наук.-метод. конф – К.: КНЕУ, 2002. – С. 202-206uk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectмережаuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.titleАналіз організації збутової мережі конкурентів і засобів стимулювання реалізації, які використовуютьсяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.