Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, Лариса Григорівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T07:38:41Z-
dc.date.available2017-02-16T07:38:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМовчан Л.Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов країн Європейського Союзу в умовах мультилінгвізму / Л. Мовчан // Порівняльна професійна педагогіка. К. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – № 1 (5). – С. 263-267.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13067-
dc.description.abstractВизначено вплив процесів глобалізації та інтеграції на розвиток педагогічної освіти вчителів іноземних мов у країнах ЄС. З'ясовано сутність документів Ради Європи, у яких розглядається зміст педагогічної підготовки сучасного вчителя іноземних мов, визначено ключові компетентності та шляхи їх формування. Встановлено, що необхідним складником змісту педагогічної підготовки вчителів ІМ є вивчення культури, історії та літератури кріїн, мови яких вивчаються. Окреслено перспективи подальших розвідок з теми дослідження. Определено влияние процессов глобализации и интеграции на развитие педагогического образования учителей иностранных языков в странах ЕС. Выяснено сущность документов Совета Европы, в которых рассматривается содержание педагогической подготовки современного учителя иностранных языков, определены ключевые компетентности и пути их формирования. Установлено, что необходимой составляющей содержания педагогической подготовки учителей ИМ является изучение культуры, истории и литературы криин, языки которых изучаются.uk_UA
dc.publisherХмельницький, Порівняльна професійна педагогікаuk_UA
dc.subjectвчитель іноземних мовuk_UA
dc.subjectмультилінгвізмuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectзміст педагогічної підготовкиuk_UA
dc.titleПедагогічна підготовка вчителів іноземних мов країн Європейського Союзу в умовах мультилінгвізмуuk_UA
dc.title.alternativePedagogical training of foreign language teachers in European Union countries underi multilingualism conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 16 февр. 2017 г., 09.15.pdf6.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.