Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Сергій-
dc.date.accessioned2017-02-16T13:11:29Z-
dc.date.available2017-02-16T13:11:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтепаненко, С. Управління торговельними марками: боротьба з паразитизмом [Текст] / Сергій Степаненко // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 1. - С. 80-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13149-
dc.description.abstractВизначено сутність та форми паразитичного маркетингу як прояву недобросовісної конкуренції, його наслідки для оригінальної фірми, окреслено напрями комплексної протидії паразитизму та розкрито їх зміст, обґрунтовано адміністративно-правовий і судовий механізми захисту порушених прав на торговельну марку.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectінтелектуальна власністьuk_UA
dc.subjectкомерційні позначенняuk_UA
dc.subjectторговельна маркаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectнедобросовісна конкуренціяuk_UA
dc.subjectпаразитичний маркетингuk_UA
dc.subjectадміністративно-правовий захист прав інтелектуальної власностіuk_UA
dc.subjectАнтимонопольний комітет Україниuk_UA
dc.subjectсудовий захист прав інтелектуальної власностіuk_UA
dc.titleУправління торговельними марками: боротьба з паразитизмомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№1) Березень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степаненко С..pdf228.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.